Isnin, 25 Januari 2010

29 Tawon...



last saturday aku sambut besday yg ke-29!! alhamdulillah hidupp lagi.. moga panjang umur ai dan sehat sejahtera hendak nyer.. AMIN..

so, sambut dkt pizza hut.. ai diberi kuasa veto order ape je yg ai nk makan.. omak ai bayar..

cake abah sponsor.. dan sebagai anak yg gile kuasa, mcm mcm mak order.. mcm nk makan 50 orang.. dari pizza bawak la ke meatball.. sume ader atas meja ai..

nasib habis sume.. buruk lantak.. buruk lantak.. isk isk isk..


mangsa keadaan.. kek yg otai sponsor.. keras dowwhhh.. kl baling kt kepala nie, confirm confirm ICU ko ddk kurang kurang seminggu..

tp rase marbeles!!!



btol tak?? tgk krekot krekot jari aku nk potong.. siap kene pegang lagi.. dh la kek keras, pastu meja licin.. tk pasal pasal kek aku parking atas lantai kang..

tengkiu abah for the cake and mak for the pizza hut..

burp!! kenyang..

lepas makan makan abah ajak jln jalan dkt I-city.. baru aku tau dkt shah alam ader I-city..

terasa mcm dh 5 tahun tk balik shah alam.. ~sengal~

cantik.. got lampu lampu dkt pokok.. very the cantekss.. silau silau pening pening tgk lampu byk2..


ha.. nie la dia tpt nyer.. kl real life, lg cantik.. sbb aku amik gambar gune henpon cap ayam, redho ajer la..


kl tk tgk btol2, sah sah gambar langsuir.. ala ala hangging di awan-awangan.. buat pulak gaya kepak kepak gitu.. alahai apak den.. haha.. sape suruh pakai baju itam.. kn dh same ngan background..


ai cey cey cey.. nie baru sikittt.. makpak aku kl tangkap gambar mmg ala ala kate winslet leornado gitu.. tue sbb kl ko tgk, aku kl tangkap gambar ngan herman, asik asik mengetik getik gatal nk melekap.. ai ikot contoh okeh.. romantik bawak ke tua.. :)


ha.. btol tk aku cakap?? tue kl ader ruang lagi tue, mmg aku menyondol yondol lagik bawah ketiak dia.. nasib herman pasrah.. tadahhhh ajer ketiak dia all the time!!


herman kl ajak pose, blh tahan.. bgs!! tk la aku terasa berdiri sebelah kayu!


razak clanz.. dua org lagik tercicir merata alam.. sorang kt perak, sorang dkt bangsar.. dkt bangsar tue aku tk puas hati nape tk balik??? rupe dia pn mcm dh samar samar ajer dlm kepala hotak aku nie..

hape ko nk kakyong email peta rumah ke daus????

last but not least, terima la gambar bajet syahdu lagi ayu dari aku..

siap pejam pejam mata tue.. tk tahannnnn..


chiow!

Tiada ulasan: