Rabu, 20 Januari 2010

Ape Lagi Akak Nk Keycoh Kak???

hokey.. pg nie drive gie keje, dgr hotfm pasal this lady yg kate nyer kene kongkong ngan laki dia.. topik semalam sebenar nyer dorang drag smp pagi nie..

8 yrs of marrige, not a single day dia kuar lepak ngan kawan kawan dia.. lunch balik rumah and the husband akan tepon dia almost every hour to check on her.. ok ke idak..

korang rase patut ke??? patut ke akak tue keycoh???

bab yg kongkong smp tk blh keluar lepak ngan kenkawan sekali sekala tue mmg melampau.. igt bini ko tue hape smp tk de life mcm tue??

c'mon la.. true the husband pn tk kuar mane mane gie lepak ngan kawan dia tp tk semesti nyer wife ko kene ikot skali jadi mcm ko..

but,

yg bab tepon tue, aku rase kakak tue patut bersyukur okeh sbb nyer husband dia tk pernah berubah rutin dari sblm kawin smp la dh kawin..

still tepon.. bukan tue mengambil berat ke?? kenape kene rase rimas?? kl tanye pada wife wife kt luar sana, aku rase ramai yg akan rase syukurrrrrr kl husband mcm tue..

kl la herman mcm tue**bab tepon**, mmg heaven ok..

kl skang nie, kl tetiba jer dia call tanyer dh makan ke belum?? tgh buat aper kt opis?? pun, aku dh rase nk buat kenduri kesyukuran..

coz, lepas kawin, he stopped!! sblm kawin ajer yg beria-ia.. :(

tp bab yg kuar tue, dia mmg tip top.. nk kuar lepak ngan kenkawan, gie la.. i even haf my girls day out dgn geng opis.. janji aku pandai balik cari pintu rumah..

tp yg tk best nyer, sporting sgt smp dia tk sedar yg sometimes i need a time dgn dia like b4 kawin.. dating.. window shopping, movies..

cos skang nie, kl ajak kuar dating, muncung mulut aku blh terjojol panjang sedepa baru laaaa dia nk kuar..

sbb aku rase, priority dia skang adalah kerja kerja kerja kerja.. balik rumah pn still ngadap lappy buat keje..

aku ader gak perancangan nk campak ajer lappy dia tue dari ting. 2, blok b, presint 17, putrajaya.. biar hancusss berkecai.. padan muke ko!

tp blm berani lagik.. takot takot nnt aku pn ikot same join lappy tue menjunam ke bawah.. kl ikot berat, sah sah aku yg landing dl.. :)

ok la..

chiow!!

Tiada ulasan: