Selasa, 5 Januari 2010

Binatang Kesayangan Hamba..



nama : but
nama gile glamer : bubut
tarikh lahir : wallahualam
body : putih bersih.. a brown spot dkt atas kepala selaras dgn batang idung dia.. just mulut itam itam sket sbb lepas makan tk reti pegi sinki cuci mulut.. :0
mata : tk beso sgt, tk kecik sgt.. anak mata is hijau..
berat : aku tk terpikir langsung nk timbang berat badan dia time tue..
cara kedatangan : terselit celah celah enjin kete aku..
vets : klinik vaterinar sec. 3, shah alam
fav food : ikan rebus **blasah ajer ikan aper2 pn**, frieskies
likes to : play with plastic bag, scratching my mothers couch, terer woooohhh panjat tingkap!! **spidercat in making**
jangka hayat : dh arwah dhhhh.. :(
c.o.d : virus infections..
fav toys : anak patung yg dia hug itew.. serius tk tipu.. jika dia nampak, dia akan drag anak patung kehulu kehilir and kl ko acah acah nk amik, jgn menyesal kl tgn ko yg halus mulus tue tetiba calar balar.. nie aku cakap nie berdasarkan pengalaman.. duit aku habis beli bio-oil ajer.. ciss!



nama : bee
nama gile glamer : bibi, ah-bi, abu
tarikh lahir : pun aku tatau bile.. wallahualam.. so, aku amik tarikh dia masuk rumah aku, 23 januari 2007..
body : tompok tompok taikkk untaaa... :).. tk de la.. putih dgn cekelat..
mata : ffuuuhhh.. ko tk nampak tue terbelalak mcm spotlite stadiummm..
berat : last timbang is 6kg's hasil dari makan makan makan dan makannnn... 10 kali ko julang julang dia, confirm lengan ko berketol ketol bikin malek noor nangis guling guling..
cara kedatangan : he is my birthday pressie.. yahhuuuu
vets : klinik veterinar sec. 3, shah alam.. he completed all the injection **imun system, cacing, antibiotik, dll.. aku adik bradik pn tk pernah nyer kene cocok byk smp gitu..**
favie food : ikan tongkol rebus, frieskis *dry food timbang2 tk main.. pernah bapak aku beli, buta buta ajer buang sbb dia tk mkn lgsung.. demand shioottt..*, aiskrim, vitagen, pendek kate, ape aje la yg ko sua dkt dia..
likes to : berlari tidak tentu hala mcm kucing gila, turun naik tangga, masuk celah lemari baju, mane ko berlongok, situ jgk dia ddk, main plastik bag, gigit choker sendiri..
jangka hayat : alhamdulillah hidup lagi dan aku doakan agar dia terusss hidup lama dan menggemok dgn jaya nya.. he's sssoooo yummy to cuddle..
favie toys : patung pink panther.. pernah sekali tggl kt kampung, bapak aku smp shah alam terus cari patung pink panther yang baru.. cube kl aku kate henpon aku hilang.. ader dia kelam kabut nk belikan i-phone baru utk aku??? tk adooooooo...

chiow!

Tiada ulasan: