Selasa, 19 Januari 2010

Kedebabow!!

sepatut nyer lame dh N3 nie tapi mak asikkk lupe ajer..

tp tiba tiba hari nie, tingat pulak.. bile tingat, terus la terangkat panasss ajer rase vontot mak nie mengedik gedik nk hapdet dlm nie..

satu hari tue agak nyer dh lame peram, nk nk pulak jiwa aku tgh panas sbb big bos rejek surat transfer aku siap perli perli lagi.. ewahhh.. sarcastic pulak org tua nie..

aku jaga tsub.. so, confirm cop sign la big bos adalah sub.. sape org gomen tau la menda sub nie, tsub nie.. alahh.. mcm GM ngan Manager je kekdah nyer..

ape bos... nape sub blh luluskan cc transfer.. kate nk freeze sume pertukaran pegawai and kakitangan

alahh hang nie.. dia dh jumpak nasim dh.. dia ada masalah kot.. sampai nangis nangis dpn nasim

ape masalah dia?? stakat malas nk blaja benda baru, bukan la masalah name nyer.. kl nk cakap masalah, yong punyer masalah lagik besar.. financial dh bertambah sume.. kl stakat nangis nangis dpn en nasim blh dpt tukar, yong pn boleh.. siap golek golek lagi.. mane aci mcm nie..

tk pa la.. hang tunggu la.. nnt aku bersara bulan 7 nnt hang keluar la..

statment akhir tue aku kurang paham.. org tua nie nk tolong aku ke, nk escape dari aku??? cis!!

jgn buat main main ngan aku.. aku benci btol org yg cakap tk serupa bikin nie.. yer yer hari tue dlm blk meting kate pertukaran freeze..

alih alih aku dpt tau, cc aku dpt transfer ngan ader lagi sorang officer aku, PON dapat transfer..

haruskah aku mencarut??? harus kahhhhhhhhh????

eh, freezer peti ais tue muat ke kl sumbat org???

aci tak?? aci tak?? tak kan.. tak kan..

tp sabar jer la.. sabar...

chiow!

3 ulasan:

ita cutevirus berkata...

tak aci.. serius tak aci...

sian ko yong... ape kate ko buat aksi nanges guling².. sure diorang kasik tuka punyer...

lagi satu, aku rase esbok ko tu tak muat nak sumbat orang... sebab byk sgt frozen food dalam tuh..

ehehhehe,,

jesnita_ns berkata...

cc tempat ko sama cam cc tempat aku lah yong..selalu ckp dia dah nak pencen..biar budak2 muda yg buat..tak pn nt dia ckp dia tak pandai..

aku pelik le camne dia blh naik pangkat jadi cc..klau tak tau keje..pelik..pelik..

Razila berkata...

ita : tue la, aku pn tk kose.. sbb nk sumbat org, rosak frozen food aku.. hehe

apai : cc aku nie yg naik jadi cc sbb dh over 20 thn berkhidmat.. hari tue kan dorang dpt naik.. tp naik mcm tin kosong la.. zero..