Rabu, 27 Januari 2010

Rasa Situ Sana Sini

saya rasa mau nangis kuat kuat.. uwwwaaaaaaa!!!! shame shame tak malu.. shame shame tak malu... **grin**

saya rasa mau pukul orang.. gedebuk!! debuk!! gedebuk!!

saya rase nk upah pemandu peribadi la.. mcm fafau.. **byk duit ko razila..**

saya rase nk patah patahkan pinggan kt rumah.. tp stok pinggan adalah terhad.. tkkan nk makan atas tapak tgn ye dak???

saya rase sunyi..

saya rase benci...

tp saya jugak rasa cintaaa...

saya jugak rase menyampah ya rabbi..

but still, saya rase rinduuuu..

saya rasa menyesal..

tp padan kan muka dia!!!

saya mahu dia rasa apa saya rasa..

saya rasa nk beli kasut, beg baru.. best nyerrrrr...

rase rase nyer nk top-up duit smartag la balik nnt..

tp line kt tol panjang la pulakkkk..

dan dan terus rase malehhhh la temannn yeoppp oiii...

saya rase nk balik rumah parents dan tidak mahu balik ke rumah sendiri lagikk..

tp nnt saya rasa rindu dgn rumah sendiri dan umat di dalam nyer.. (-_-")

saya rasa nk gigit orang.. tp ouuhhh itu bahayaaa...

tk pe, saya rasa saya tgg herman balik ajer.. gigit dia saje la.. isi pn kental.. baru terasa puas!!

saya rasa lapar.. padahal tadi dh bedal nasik impit ngan kuah rendang ayam.. perghhhh...

ouh... patut la.. ader daifuku coklat idaman hati kt sebelah.. woohhhooooo..

saya rasa malas gile babs!!

saya rasa penat dgn penolakkan..

saya rasa feedup dgn perasaan diignore.. btol or its just me??? buweeekkkk!!!

KL SAYA IKOT RASE, SUDAH LAME SAYA BINASA..

KL IKOT HATI, SUDAH LAMA SAYA MATI..

chiow!

nota tapak kaki : ini adalah rasa pada hari nie.. harap harap rasa esok lebih meriah!!!

1 ulasan:

ita cutevirus berkata...

bengong ape ko ari ni yong??