Isnin, 4 Januari 2010

Omog Omongan Campur Aduk Biul..

N3 nie aku buat dlm keadaan pening pening lalat.. otak aku sakit belah kiri ape makna?? so, kl korang bca pn pastu pening pening jgk, tk yah ssh ssh gie jumper doctor.. just join the club..

aku nk tgk supernatural mlm nie.. tp dia setat pukul 10.00 malam.. herman plk balik lambat.. takut by 10pm aku dh kene kuar serdang gie amik dia.. melepas la akuuuu... tau tak dean tue hensemmmmmm??

aku penat la.. weekend lepas **new year** aku dok bizi berkejar kejar dgn darling daniel and haikal.. penat wooo.. nipis sket lemak perut aku.. dh habis guna buat lari lari anak dgn dorang.. tue tk masuk anak tekak lagi.. aku rase dh langsing dh sbb asik menjerit DANIEL NO!! HAIKAL.. DOWN!!!

aku rase best sbb make up tang mata elok kukuh anggun lagi.. eyeliner pink ngan maskara lentik bulu mata ai youuuuu.. sedangkan liptik dh lame lesap agak nyer tertelan time bekfes tadi kooottt...

asik tingat tingat tebayang bayang ajer prosperity burger daging ngan curly fries.. bile ckp kt herman, dia kate mekdi ttp dh bankrup!! maneee adeeee.. yang tercongok tepi higway sg besi tue, ko igt gerai berger pak sudin???

rase mcm nk beli kasut.. tp rase mcm malas tp rase mcm nk jgk tp ttp la rase mcm malas.. bila la dorang nk buat servis delivery kasut plk nie.. haihhh...

serba salah nie nk gie ke tak sunway lagoon weekend nie.. herman kate tamau pegi tp tgk gazet idola kecil tue gie sane, mcmmm best ajer.. nk gk pelampung besooooooooorrrrr...

weekend?? tidak beberapa suke dgn weekend lagi kerana dabel penat kene berpindah randah tido di rumah orang.. selalu berharap mahu rehat spending time dirumah sendiri dgn en somi ttp harapan selalu musnah.. SELALU!!

juga tiada mood mahu kerja di sini sbb bos tidak adil kate semua pertukaran peg dan kakitangan dibekukan.. tp kenapa cc boleh pulak?? hanye sebab dia menangis nangis dpn officer?? kl gitu, aku pn blh.. siap pakej golek golek guling guling lagi.. adakah bos cakap tiada serupa bikin????

sudah rindu sama makpak dan bilik kepunyaan sendiri di rumah makpak juga adik perempuan serta kucing yg gemuk.. :( terdengar suara mak juga boleh nangis...

hurmmmm... aper herman nk kasik hadiah harijadi aku yang ke 29 nie.. ha??? 29??? erkkk.. syukur masih hidupp...

begin to Q-ing myself "AM I DOING THE RITE THING??"

bila mau siap kereta aku.. walaupun bawak kete herman adalah lebih menyerupai gengster jalan raya dan power gile sbb laju blh tekan smp 140km/s.. perghhh.. best siottt... tp, kete sendiri jgk best sbb ader spek mata itam.. huhuuuhuu...

ouh!! kakak ipar ajar main sudoku.. skang sudah ketagih smp sanggup beli pensil tekan RM3.50 siap ngan bullet dia skali... hahahahha.. padahal banyak ajer pensil kt opis.. sebat sekotak pn peg inventori tk pasan.. buwekkkk!!!

mahu mintak driver la kt herman.. ngantok la boo everytime drive... sg. besi tue bosan sgggt jalan dia... huarghhhhhhh..

JOM LA CUTI BOOOOOO... u promised me nk cuti awal tahun nie.. allaaaaa... gie melaka pn tak hape... kl malas gak gie melaka, gie bukit cerakah pn i rela.. **redho ajer la kl pakcik tue buat btl2 sewa chelet kt bukit cerakah... ngeeeee...

ok la.. stop!!

chiow!



Tiada ulasan: