Isnin, 11 Januari 2010

Selamat Tinggal Romeo..

today mebi last day kot aku lenjan kete herman bawak gie keje..

sbb mebi hari nie kete myvi merah ai kuar bengkel.. yeah bebehhh.. back on road..

better kuar hari nie sblm aku maki hamun cinapek bengkel tue..

sbb last minit kate nyer ader prob ngan insuran.. taikkk ko.. ptg jumaat tue aku tepon ko tk bgtau aper problem.. tetiba ahad time nk amik kete blh dia kate ader prob ngan insuran..

kl ikot tahap kemarahan aku, ader yg sok pagi gambar ko kt atas, colok ngan limau mandarin kt bawah.. ape ko nakkkkk??? cong xi fa chai kemane, ko kemane kang..

nasib kt tepon.. kl dpan2, mau aku tumbuk muke dia..



so, nie la kete yg aku dok lenjan these past few weeks..

herman siap tukar bumper tue.. takot bini dia nie sodok dinding parking pkns kate nyer..

terguris hati ai okeh.. ai tk la kurang sopang sgt cara pemanduan smp semua dinding ai nk sodok okeh..

kl takot sgt, meh bagi aku kete kebal sebijik bawak kemana mana.. ader braniii????

tp terasa sungguh otai gile bawak kereta nie.. kl pagi pagi ahad aku lalu dpn rumah korang sambil tekan minyak, confirm confirm korang bangun dari tido semata mata nk maki hamun aku.. :)

lepas maki, sambung tido balik..



tue bumper yg dia dh tukar bagi stylo sket.. sila ignore model.. gambar adalah seperti dua tahun yang lampau.. haihhhhh...

huh!!

chiow!

Tiada ulasan: