Jumaat, 8 Januari 2010

""Nanti Awak Takde Keje Pulak"..

ha'ah!! aku mmg ader keturunan harry porter campur ahli sihir sket.. pakai goyang goyang tongkat ajer dh boleh kemas rumah, masak, basuh kain, sapu sampah, gosok baju, sidai baju bagai..

cis!! brani btol en. suami buat statement maut tk hengat begitu.. ader jgk yg kene santau nie kang! bikin panassssss lah..

walaupun dlm nada mengusik, tp i perempuan a.k.a wife okeeehhhh... sentap terus ai..

rase nak bagi ajer pakej layan diri selama sebulan di rumah sendiri pada dia...

ape sayang??? nk makan?? beras, barang mentah, sayur sume ade.. tgl nk masak ajer.. gie la.. jgn malu malu.. self servis..

tk hape.. tk hape.. nasib azam tahun baru aku nk kurangkan marah2.. tahun depan ajer aku balas.. tahun nie aku kumpul dulu..

tau la nasib ko tahun depan **anda ada lebih kurang 11 bulan untuk menyogok saya dgn oven, set hifi, 10 pasang kasut baru, henbeg guy laroche sebijik, percutian ke maldives, pakej make over kereta smp jadi cun gile, enjin turbo, tgk wayang back to back selama setengah tahun, dinner at tony romas, chillie's **

baru boleh setel dendam..

eh, best jgk kan kl ader tongkat sakti gitu.. skali TING! udah siap ader ayam masak lemak cili api, kangkung goreng ikan masin dgn ikan pari masin goreng ngan air sirap... perghhh.. skali lagi TING! baju udah berbasuh, berlipat, bergosok sume...

perggghhhhh.. HEAVEN okkeeeehhhh...

chiow..

Tiada ulasan: