Jumaat, 1 Januari 2010

Selamat Tahun Baru 2010

salam geng..

selamat tahun baru 2010!!!! wooohooo!!! ape azam baru?? tk kisah la ape pun, harap nyer termakbul la eh... aminnnn...

mcm mane sambutan tahun baru?? gempak??? eh, ader bunga api ke?? setau aku dkt klcc ke KL tower ntah ader la kan.. siap ader payung terjun bagai.. hiusssshhhh.. meriah.. berani btol terjun time time bunga api tue tgh kedebabowww!!!

aku takut tgh2 terbang melayang tue, tiba tiba kene sambar, tk pasal pasal ko over cooked kt atas tue.. touch down ajer, terus tanam.. ngeeeee....

aku??? mcm tk brape nk sambut jer... mcm bese bese jer.. mcm hari nie 32 disember 2009... vongok kan??

aku kene bermastautin umah kak ipar aku kt puchong.. looked after her kids coz dia ge berpoya poya laki bini dkt jakarta... so, 2, 3 hari nie org puchong mmg la dpt dgr sore falseto aku tinggi melangit.. hurmmmm... tue maksu ko baru testing one two three jer.. blm masuk four five six..

tp serius.. penat.. 2 kiddo lawan 3 adult.. ape ilmu tok piah sontot ntah bebudak nie pakai smp surrender aku.. berpeloh ketiak aku mengejar nyer... tue blm masuk bab nangis bergaduh sume.. huh, terkangkang aku bebs... doa aku, "cepatlah bonda budak budak nie balik".. :)

so, mlm smlm sbg tanda kepenatan, aku laki bini, budak budak siap bibik skali tumbang at 10.30pm.. celebrate new year dlm mimpi ajer la.. tk de la name kate nk tgk bunga api ke hape ke.. yg ader nyer, yg meletop berdas das, angin kus kus laki aku.. eh, kl ko gie nyala lighter pn mau ader letupan kecil tue.. :)

so, tue jer la citer tahun baru aku.. 1 januari 2010 pn aku sibuk tido gak.. pagi bgn lambat, ptg tdo lagi.. mlm pn tumbang cepat gak.. dh mcm azam tahun baru pulak.. SAYA BERAZAM MAU TIDO DGN LEBIH KERAP LAGI..

so, hopefully tahun baru ini lebih membawa gumbira dari durita buat dirimu juga diri ku... yeah!! ok la eh.. aku nk get ready nk tido.. **eh.. tido lagi..**

chiow!

Tiada ulasan: