Isnin, 18 Januari 2010

Mat Rempit

semalam tgh dinner, tgk berita tv3..

a bunch of mat rempit berlumba pastu end-up ngan mati.. MATI OKEH.. MATI.. and worst! mati dlm longkang..

pastu aku tgk, kawan dia nangis nangis kt tepi tue.. im sure yg nangis tue kawan dia sbb yg mati tue is 28th yrs old chinese guy.. OMG oh my god.. udah tua tua tidak reti guna otak..

and yg meraung bagai tue, budak melayu.. mst one of the gang...

eh, nape ko nangisss??? nape ko tk bersorak sorak mcm selalu?? im sure sblm ko nangis tue, ko terkinja kinja bagai nk gila bersorak kan sape menang..

sekarang hamikkk!! 6 feet under kawan ko pegi.. tue pn kt tanam.. kl bakar?? dust to dust!!

c'mon la.. apeee kelaaassss merempit nie.. berani masuk litar la.. ikot proper punyer.. bukan kerajaan tk bagi space korang nk menyetan atas motor..

korang ajer yg cari nahas berlumba on road.. ker ko tue jenis bangsa yg tamau ditolong..

or tk silap aku, ader satu group nie dorang mmg amik mat rempit trained jadi pelumba motor..

aku pn ader adik lelaki.. bikers jgk.. tp so far, alhamdullillah dia tk minat merempit nie.. gud.. tp kl aku dpt tau, tk payah nk tgg makpak aku ganyang dia, aku sendiri blh buat dabel dari ape yg makpak aku blh buat..

berani dia???? confirm confirm setahun tdo mengigau!!

so, pd korang yg ader adik/ abg yg gemor merempit nie, tegur tegur la.. jgn biarkan.. lantak la smp gaduh tk bertegur pn..

pada aku, baik gaduh tk bertegur dari hilang adik/ abg terus.. time tue ko nk nyesal pn tarak meaning dh..

neway, takziah pada keluarga si mati..

chiow!

Tiada ulasan: