Isnin, 3 Ogos 2009

Belum Bulan Raye..

aku udah menyoping baju kurung mengila2.. mane tak mengaum laki akakkk kt rumah... aummmmmm!!!!!


rilek ar bro.. mmg nk tukar pn baju2 kurung dlm lemari.. ader yg udah kene masuk muzium okah.. yg paling sadis, ader baju yg salah basuh jadi kecik... tk sanggup aku.. ouh.. kenangan pinggang mak ramping menerpa..


butik de' fahaz nie la tpt aku meroyan.. ader la dlm 5, 6 pasang baju aku beli dr dia.. bagus!! perabihkan duit..


nie antara collection baju yg aku sempat rembat... sempat?? makne nyer blm sepenuh rembat lagi?????


ade lagi 2, 3 pasang berbasuh.. so, far mmg sesuai.. sedap la kalo pakai.. aku bukan aper.. aku nyampah sket nk tempat kt tailor nie.. lame nokkk kene tgg... mak nie lagik la bukan jenis penyabar.. beli, terus pakai.. habis cerita..

skang nie, tinge aku dh berdesing2 asik kene smash ngan herman.. stop jap.. kasik dia cool down dulu.. nk dkt raye nnt, setat balik.. mst dia tk marah time tue... baju raye apeeeeeeeeee.....

chiow!!



Tiada ulasan: