Khamis, 20 Ogos 2009

Tak Baik Speedo

aku rase nk ajer speedo herman dlm nie tp kang susah pulak idup aku..

elleh.. tk payah tgg aku speedo la.. baca N3 nie jer ntah2 smp pagi raya pertama dia dok tanya APER YG AWAK NK SPEEDO SAYA?? CAKAP LA.. CAKAP LA.. kang kl aku tanak jawab kang, setat la dia.. SAYA TANYA NIE.. HISH.. SAYA TK BOLEH LAAAAAAA... aku tk boleh org dok gasak2 aku soklan same dkt 148 kali.. aku amik jln singkat gamkan ajer mulut dia.. nk menjahit aku tk reti..


but Boo.. i know u will gasak me with the 'APE APE' question.. meh i give u a clue.. eh!! sentence la senang sket.. sila sambung ayat di bawah:

OUH... AWAK MEMANG TAK ACI.. BOLEH PULAK BALIK CEPAT KALO NK PEGI ..................................................................................................................................................... (tidak lebey dari 100 patah perkataan) **mampos mak kalo laki mak sentap**

and coz u make my blood go upstairs, utk mengdownstairskan blood saya, i buy these thing below.. just standby RM30 coz saya nk claim.. kl tk kasik pun, saya tau mane nk cari RM30 tue..

**eh! curik duit hasben sendiri haram ke ek??**

tudung nie no worries Boo.. only RM20.. i got discount 5 hengget dari kakak tue.. pembeli yg bijak mcm aku mmg akan buat kakak tue reduce harga mcm yg aku nk.. selagi tk turun, slagi tue aku mtk.. belanja mengikut bajet tue penting...

eh! ouh.. Boo, ini lagi best.. 4 pcs only RM10.. igt.. berbelanja dgn bijak dan ikot bajet adalah penting... tue pasal aku ulang 2x statement nie.. lagik2 kl korang dpt laki yg sangaaaaaatttttttttt la bijak memerli mcm laki aku.. dia tatau ke aku nie jenis masuk tinga kanan, berdesup lintang pukang kuar tinga kiri.. YES!!

RM30.00 semua nyer.. ting!! ting!! ting!!


chiow..



Tiada ulasan: