Isnin, 3 Ogos 2009

Bila Jarak Udah Dekat..

mmg la nawaitu terpesong.. setan.. setan.. syuh.. syuh..

last friday aku ader kursus dkt Angkasapuri, Microsoft Office Day.. yer.. bila udah di angkasapuri, bila bumbung MV ko blh nampak clear2, mula la terbayang2 jusco kt dalam tue..

lumrah org perempuan... lunch hour jer (yer ker dh time???) aku dh racun partner aku, didie gie MV.. berjaya!! yes!!! mula2 smp, misi isi perut.. pizza hutttt...... ntah knape, bln nie aku meroyan nk makan cheese.. cis!!! 3 kali okay bln nie aku ngadap pizza stuff crust..

JUSCO!!! aku dpt aper?????




"



"



"



"



"



"



"



"



"



"



"


"




nk tgk patern dia tak??? best buy nie.. RM129.. aku pun, laju la feeling best2 aje beli..




aku beli yg senang nk bawak kemana2.. opis boleh, time gedik santai pn boleh.. aku beli dulu, malammmmmmm baru bgtau herman... tue pun time dia dh lalok2 nk tido.. sempat okay dia bagi sedas dua kt aku.. sabar.. sabar... suami tue.. suami.. ape ko nk jadi batu???


ha!! mane ader aku lupe kat dia.. takkk koooonnnn la... baju diadora ngan setokin.. jenuh aku korek smp ke bawah cari saiz.. smp budak tue jeling2... ader aku kesah?? ader aku takot??? tak adoooo... akak kl tgh mengganas shopping, jgn tegor..



okay, fine!! tahun dpan baru saya beli beg baru... chiow...

Tiada ulasan: