Khamis, 27 Ogos 2009

Tunjuk Taring..

kasi kuar sket taring..

semalam aku cuti.. sakit.. sakit aper, tk payah la bgtau.. biar la aku tanggung sorang... ey cey cey.. bunyik mcm dh nak mati sgt padahal kene ceret beret jer.. ah! terbagi tau pulak!!

so, hari nie aku ader 2, 3 N3 nk buat.. bls dendam.. semalam kt umah, tk semangat aku nk layan tenet.. log-in FB pn sbb nk tgg bukak puasa.. penantian satu penyiksaan okeh..

herman selalu sound aku, tk buat kuih ke nk makan ptg2 (time tk pose dl la..) ha.. semalam agak2 perut dh stabil, semangat dewa aku datang... dlm pukul 10am, aku dh kuar mencanak gie mencari barang2 nk buat KARIPAP..

ouh.. herman pn cuti gak smlm.. simptom yg sama.. ceret beret.. tp dia dosa byk, kene dasat sket dari aku.. hahaha..

meh la tunjuk terus..

inti karipap nie aku buat kentang dgn ayam.. lame aku tenggek atas api nk kasi kentang btl2 masak/ lembut..

nie doh yg sedang direhatkan setelah kene ganyang dan penumbuk sulung aku barang sedas dua..

dh siap.. jgn tanyer kenapa bentuk dia mcm lintang pukang.. aku tgk naik sheik buat smlm, tengah jalan, herman buat onar.. sabar ajer makcik! tue yg bentuk karipap aku tunggang langgang.. jiwa kacau.. aku rase mcm masin sket.. tp aku tgk bapak aku ngan herman bedal selamba ajer.. siap kate sedap lagi **kembang idung aku**


aku dh semangat nk naik katil.. lagik la tgk dia pakai gitu.. lagi berkobar2 naik hantu aku.. dh tebayang2 dh aku dok menyondol cari port bawah ketiak dia **heaven**.. last, kene turun menggoreng karipap.. huish!! nasib aku cinta.. kl dak, bo layannnn....

ouh.. lepas berbuka semalam, aku on projek pop aku.. nk tau aper, tgg next N3..

chiow!

Tiada ulasan: