Khamis, 6 Ogos 2009

Bukan Karam Sigh Walia..

tp KARAMBUNAI yer.. ya.. tuan tuan dan puan puan.. KARAMBUNAI


pg2 aku mmg masuk selongar internet.. al-maklum la.. alasan setendet yg aku blh pikir, cari mood nk setat keje.. PANG!!


aisey.. jumper pulak blog FBI gonjeng... ala.. penyampai HotFm tue.. i loooikee him... ops!! fafau also!! aaaawwwww... motif aku menyalak????


dlm blog dia, ader dia citer pasal family vacation dkt Karambunai... ha.. tiba2 pulak aku masuk area 'mode jiwang'.. lebey la.. tk semena2 kenangan dulu2 menerpa di ingatan (jaga2.. ayat makcik dh tukar jadi ayat sastera... jaga2..)


pasal nyer??? kt situ la baru aku tau aku ader perasaan love love gitu dkt en. hubby... (-_-')... bese la pompuan anggun.. dpn mata buat dunno.. dh tk ado, gelabah teringat terbayang bagai.. tk ke poyo name nyer??? balik makcik terus terima 'lamaran' en. hubby jadi partner dia... aaaawwww.. *aku mood pg nie mmg nk nyalak aje.. nape ntah!*


ha!!! kan aku dh kate.. N3 nie mmg la byk nyer pasal aku ngan en. hubby.. mcm biasa, kl tk lalu nk baca or terasa nk muntah darah, sila (x) sajork.. sumpah makcik tak marah.. bencik ajer...


lgpun aku tak ado anak nk dicerita karenah dia.. **tiba2 berhati pilu** sementara nk dpt anak (insy), en. hubby la RACUN dan PENAWAR... esok2 dh ader anak (insy), en. hubby la tukang basuh berak anak.. eh.. eh.. salah... apeeee lakkkk.. dia pun ader syer aper.. ape bajet ensem dpt sweet escape gitu ajer??? makcik buru okey...


chiow...

2 ulasan:

Unknown berkata...

yong laki aku day 1 jek basuh berak anak.. pastu la nih keje dia lllllaaaaaaarrriiiii jek..

mandi anak pun dh x nk.. nnt ko ada anak jgn pandai smua.. take for granted dorang nih!

Razila berkata...

hahaha.. aku junjung nasihat ko tue.. aku buat pekak ajer time anak nangeh tongah2 mlm nnt.. tp, kl nk diikotkan, antara aku ngan herman, tahap pekak herman lagi dasat... mau kering baby melalak..