Sabtu, 15 Ogos 2009

Kisah Kursus

uwargh.. ZZZzzzz.. belum cerita udah ngantok..

ini time mau pegi.. bese la.. org takut sesat smp kuar peta mesia mmg duduk lane tengah.. tk laju tk pelan.. mcm yg aku cakap awal aritue, aku takot sesat smp singapore.. bukan aper, tk ader pasport nk masok sane.. mcm mane nk soping?? bgtau mak sket anak2..

nie no. bilik aku.. 910 tengkat 9..

ini la ghupe bilik nyer.. wooohh.. aku kan sombong berlagak kaya.. pilih ddk sorang.. senang aku nk buat menda pun.. tk payah nk pikir org lain.. lg satu, mula2 plan herman nk dtg.. aku dh berangan dh nk buat pilem hindustan ngan pakcik tue.. skali tk jadi da... pelok gebor tahan napsu ajer la makcik.. gebor tue aper?? gie tanyer opah korang!

bukak langsir, ini view da.. hamprot btol.. selain nmpak bgunan tk siap, aku jugak berpeluang skodeng indon/ bangla mandi pakai spender.. yekkssss tk berselera ai.. geli mak tgk.. ouh lagik satu, kawan aku kate, the 2nd day, dorang nmpk hantu dkt floor 12.. nasib citer time on the way nk balik.. kl dak, mau aku hangkot tilam bantal tumpang tido dkt reception.. seram youuuuu..


ini food hotel.. so-so ajer la food dia.. aku masak lagik sedap.. itew dah musti yer... nama hotel terpaksa dirahsiakan.. takot pengurus hotel sentap jiwa..

itew ajer la kot.. lain tk ader yg menarik..

chiow..

Tiada ulasan: