Selasa, 18 Ogos 2009

Perbezaan

mari berfikir..


hebatkah dia kalo pukul 9.00 pagi tk masuk2 lagi office dari sarapan pagi?? buat kerja juga tidak dn lebey senang 'tai-chi' keje pada orang dari buat sendiri lalu berani mati mengeluarkan statement mcm dia hebat??? S.H.I.T... sedar la diri wahai pompuan penjilat straw...


dan burukkah perangai kalo aku pegi tapau jam 8.30 pagi dan makan di meja standby kalau bos terjerit pekik panggil nama aku yg hanya ader 4 hurup??? YONG!! dan kadang2 sambil makan aku menaip smp mee goreng yg aku tapau sudah sejuk suhu peti ais dn air teh panas gile babs aku tukar jadi sejuk gile babs???


perbezaan 5 min aku dan 1 jam setengah dia.. lagi mau keycoh!! aku terajang kang!!


shiow!

3 ulasan:

MuMMy 2 Haqq berkata...

itu maknanya bos sayang ama kamu.. :)

cik gemuks berkata...

hmmmmm
yg bising
yg tak buat keja ker bos???

kalau yg tak buat keja
mmg carik psl je arr

jesnita_ns berkata...

yong..terajang jer..tak pe..