Khamis, 27 Ogos 2009

Frust Aku!!

aku baru lepas habis layan citer Tower13.. seram jgk woooo... nasib bulan pose hantu setan kene ikat.. kl tk, confirm aku menyondol bawah ketiak herman smp ke pagi mencari perlindungan kerna takut hantu.. chehc!! mcm tiada tpt lain sahaje.. poyo aku nieh..


yg aku ralat giler, banyak sgt iklan nyer.. aku rase baru jap2 nie iklan, dh iklan balik.. iklan dlm 10 minit, citer nyer dlm 3, 4 minit ajer.. mane aci woi!!!


aku dh baikkkkk punyer dok melopong suspen dpn tv tgk hantu tue nk terkam pompuan tue.. tiba2 kuar iklan Mr. Mussle da.. nasib aku tak flying kick tv mak aku tue.. marahkan iklan, tv disepak..


korang igt aku ader berani ke nk sepak tv pusaka tue?? tk brani woooo.. kang, aku yg dpt balik cap jari 5 omak aku kt pipi belah kanan.. kenapa kanan?? lebih afdalll....


lari jap tgk laki aku makan ubat.. penyakit ceret smlm tk habis lagi.. hahahahha.. ha.. bagus..gelak.. gelak.. sket2 lagi aku pulak yg kene.. jap eh!!


ok dia dh mkn ubat dh.. eh, ader ke org dh telan ubat baru baca bismillah?? ha.. laki aku jenis spesel sket.. jarang jmp kt dunia nie..


lets continue bebeh.. mane tadi aku stop complained??


ha.. byk noo iklan nyer... tp sbb citer best, aku kentalkan semangat tgk jgk iklan yg ntah ape ape ntah sakit jiwa aku.. rase mcm drama tue iklan, iklan tue drama.. paham tk ape mesej yg aku cube sampaikan??? paham tk?? paham tk??


ok la.. tue ajer.. asal aku rase N3 aku kali nie mcm venggong ha???


chiow!~

Tiada ulasan: