Isnin, 24 Ogos 2009

LUPE Punyer Hal..

di sini tiada pengecualian.. tk semesti nyer AKU BINI EN HERMAN, EN HERMAN TK KENE SEBIJIK.. kene tetap kene yer encik abang..


tadi malam, udah jadi satu kejadian LUPE oleh en suami.. ape yg dia lupe, tk payah mention sbb aku takot para2 isteri yg baca N3 nie, meroyan same2 ngan aku nnt.. aku simpan sorang 'benda' yg dia lupe itu..


setat dari insiden LUPE, aku sentap.. aku kn ratu bab sentap2 nie.. mcm tk bese.. herman dh naik kebal dh dgn drama sentap aku.. seminggu brape kali dia kene.. mau tk kebal.. aku nie agak nyer tggl tk kene penampar sulung herman ajer kot.. hahaha.. mintak simpang.. puh!! amin...


so, setat pukul. 7.26 malam smlm smp 1.30 pagi tadi, aku mmg longoikan kt tinga dia yg dua keping tue perkataan LUPE ajer.. selain dari sentap2 nie, bab2 perli memerli, blh bagi kt aku sebagai campion..


BOO, SAYA LUPE LA WALLET AWAK LETAK KT MANE - padahal dlm hbag aku

BOO, SAYA LUPE LA KITE BAWAK APE GIE UMAH KAK IJA SMLM.. NK PACKING NIE - padahal lenggang kangkung ajer.. baju sume dh ader kt umah sane..

BOO, SAYA LUPE KT MANE AWAK LETAK KUNCI KETE - padahal dpn batang idung aku jer..

BOO, BALIK NIE KANG SAYA RASE NK GIE MAKAN DKT TONY ROMAS LA - haa... nie aku buat2 LUPE skang ujung bulan..

BOO, BALIK KANG NAK MAKAN MC'D LA.. NK AISKIM, NK APPLE PIE, NAK TAPAU BAWAK BALIK LAGI- nie pun dgn niat yg same dgn di atas


ouh.. smlm ader 2 insiden rupe nyer..


aku berjaya mendapatkan filet o fish dan air ais lemon tea hasil dari LUPE si herman.. nk tebus balik la tue.. argh!! tapau sajer.. dlm kete aku dh blasah kentang goreng.. hati bengkak toksah mention.. makan harussssss..


smp umah, aku pelawa dia.. kate nyer tk nak.. kenyang.. ok fine!! tgk!! kite nie isteri2 mithali mmg la igt kt dia... (-_-") haih... bengkekkk jiwa pun pelawa gak dia mkn same..


sbb aku isteri yg soleh, aku paksa gak dia geget sesambil bagi lagi sedas dua perkataan LUPE tue kt dia.. geget la dia... dah ilang separuh filet aku.. sekali gigit ajer taw.. terer laki aku tue.. baik punyer nganga..


ok fine!! (aku suke perkataan nie, herman yg ajor, last2 dia dpt balik..) aku pun enjoy la yg the rest tue.. eh!! air pulak tak ader.. kang tercekik mati x dpt nk raye.. gie turun jap amik air..


aku naik atas balik, filet aku dh tggl suku korang tau takkkkkkkkkk... jem pala otak aku.. mane gie yg setengah tadik??? dia blh tk ngaku.. sabarrrrrrrrrrrr ajer aku...


tk lame pn riwayat yg suku tue... sbb konfiden level dia mmg tggi gile.. selamba yg suku tue jadi habis.. dpn aku pulak tue.. tue la dia orang yg KENYANG tadik tue..


so, dari perkataan lupe tue, aku tukar pulak jadi FILET O FISH... selang seminit wajib dia dgr!! dendam aku dendam.. FILET O FISH... FILET O FISH.. FILET O FISH.. FILET O FISH.. smp dia naik gile mlm tadi.. hahahha.. padan muke! berani dia inaya aku... cis!!!


maka, tdo la aku dgn niat tk kesampaian kempunan nk makan FILET O FISH..


chiow.

Tiada ulasan: