Khamis, 6 Ogos 2009

Pernah Kah?? Kah Untuk Sohabat Poly PD

pernahkan korang teringat2 pastu tk semena-mena sayu hati teringat terindu kawan2 korang masa belajar?? aku selaluuuu woooo.. aku kan rajin layan jiwa.. aku sayaaaannnngggg dorang sume2 tue.. aku jentikkkk kl korang cop aku lesbo.. akak tulen nyah.. nafsu akak pada seks berlawanan.. aaaawwww *menyalak lagikkk!!!*


dorang la baik, dorang la jahat, dorang la setan, dorang la malaikat..

utk meng'umph'kan N3 nie meh aku taruk gambor jaman jahiliah eh.. eh.. blajo dl.. ke MENARA GADING!!! **tiba2.. perhalll**

jgn berani tegur saiz badan aku.. mak boleh sentap secara otomatik nyer!!!


chill la.. time nie mmg jahil sket.. yg aku kenal, bedak talkum je.. liptik pun gune air liur utk efek lembapan semulajadi yg seksi.. ouh la la...

ader lagik gambar tp rase sayu la pulak.. idung aku dh lembap2 dh nie nk kuar hengusss....

dorang sgt2 dirindui lebey2 lagi yg rapat2 geng makan maggi dlm gelap takut andalusia mok mok nampak..

aku rindu nk ddk berimpit satu bilik 4 orang.. rindu nk makan kt cafe mek, rindu nk jln gie kuliah lalu dpn hostel boy gantung spender dkt tingkap, rindu nk borak ramai2 cecah biskut kering, rindu nk makan maggi, rindu nk ketok tong, rindu nk basuh baju ala2 basuh dkt sungai padahal dkt jamban jer.. rindu nk naik bas reput (ape ke name nye aku lupe) gie pekan PD.. rindu nk soping sakan biskot kering tahan sebulan dkt pasaraya billion.. aku rindu sume2!!

aku dh sayu tahap drastik nie.. sblm aku buat drama kt sini, baik aku chiow...

4 ulasan:

cik gemuks berkata...

bas chin wah

sekarang dh takde dh

dh moden

sHiReEn berkata...

apa ni yong... aku baru pas makan... tak sempat nasi aku nak turun... tiba² baca n3 sedih ko ni.. nasib dah makan.. kalau tak makan lagi.. conform aku tak ada selera.. muahahahah...

aku pun rindu kat kawan² semua.. kalau jumpa skrg.. tak sama mcm mana kita lepak kat hostel dulu kan yong.. ari minggu tak ada buat apa.. kita pi jogging sampai ke teluk kemang.. pastu balik sampai simpang poly... kita perkena nasi lemak.. hikss.... sia² jer buang lemak..

rindu sama korang duk dlm hostel..kena berdiri kat hujan tgh² mlm... pastu terus mandi sama² tgh mlm tu... ni semua andalusia tu punya pasal arr... hehehhee

kalau nak ungkit.. tak habis oooo kenangan kita semua ni... :(

KasihKuAlRayyan berkata...

aku rindukkk....

Hazlina berkata...

yong rindulah kan.. paling susah aina la apa kabor dia..

si ninie kat mana skang? aku paling ske zaman poly..