Isnin, 16 Ogos 2010

Ape Punyer Turr Da..

aku tatau la tpppppppppppp aku rase aku kene autar dgn herman.. ikutilah perbualan somi tipu bini nie..

herman : awak, ustaz kt opis tue kate, utk elakkan terjadi ape2, adalah baik kl suami tdo dalam bilik, ISTERI BUAT KEJE KT LUAR..

aku : heh??? pandai la ustaz ko tue.. wooooo suami tdo, isteri buat keje ehhhhh.. banyak cantik..

herman : hahahah

btol tk dia tipu aku bab ISTERI BUAT KEJE KT LUAR???

cinabeng btol!

chiow!

9 ulasan:

eMMe berkata...

nasib baik yong bukan jenis lurus bedol tau..hahaha...

KasihKuAlRayyan berkata...

tue la.. ngelat..

Tanpa Nama berkata...

hint2 org laki utk isteri pemalas

KasihKuAlRayyan berkata...

tanpa nama : ouhh eh?? eh, aku lupe la nk ucapkan selamat berpuasa utk ko.. semoga amalan bulan posa ko diterima.. ke.. ko nie non muslim?? kl non muslim, abaikan ucapan aku..

baru aku tau, yg memasak hari2, yg basuh kain lipat kain, gosok kain tue jenis bini pemalas.. so, tat makes jenis bini yg menapau utk laki, biar rumah bersepah2, rumah tk bersapu, kain hapak peruk peruk tue jenis bini yg RAJIN?

hurm.. i bet ko jenis bini yg RAJIN tue kot.. tk pun, bini ko jenis yg mcm tue :p

jgn mara arrr..

babai..

eMMe berkata...

amik ko! kene sebijik!
hhhehhee~

Tanpa Nama berkata...

ape la sengal rajin dan pemalas pon tak reti beza

KasihKuAlRayyan berkata...

ape la sengal sgt tk paham dgn konsep perli??

dowhhhh...

Tanpa Nama berkata...

tak terasa perli pon. cuma rasa ko ni sengal sket.

ouh lupa. patut la ko keje gitu je dah bertaun2. da jem otak ko

KasihKuAlRayyan berkata...

yer?? hurmm... baik sengal dari BIADAP NAK MAMPOS mcm ko kan??

astagarafirullahalazim.. bulan posa.. bulan posa..