Khamis, 19 Ogos 2010

Menu Menu Menu

kejap kan masa tu pergi.. tau tau dh seminggu lebeh dh kite puasa..

aku stakat nie alhamdulillah puasa pn penuh and baru sehari ajer ngelat pegi baram.. lain hari sume kuntau di dapur..

tp at the same time, aku tapau gak.. tapau kuih muih ajer buat pemanis mulut.. hr nie aku tapau beliau di bawah..


aku rase tajuk dia adalah agar agar marble.. tp bila tanya akak yg jual tue, dia kate puding roti..

tk nampak gaya pn mcm puding roti.. kan aku dh pening dh..

semalam kan, aku ngan herman berbuka puasa dkt RESTORAN SABA dkt cyberjaya.. alahh nie restoran ala ala pak arab la.. ya habibi ya maulana!!!

dh la kiteorg smp lambat pastu smp2 sikit punyer berduyun la org.. yg aku heran nyer, yg non muslim pn sibuk jgk la nk makan time time tue..

aku order CHIKEN KABSA dn mcm biasa, aku sibuk makan tk de aku heran nk amik gamba.. nie pn aku google ajer.. :) set nie dtg dgn sos dia sekali.. rase sos dia mcm masam masam manie.. sendiri kene rasa la..



TETAPIIIII aku dpt lambat okeh.. ader la dlm 20 minit aku tgg lepas berbuka.. togok air milo ajer..

hati makin lame makin panas tgk org lain dh makan, aku elokkk ajer sedut air milo.. herman pn sedappp je blasah.. APE DIA LUPE KT AKU SEBELAH DIA NIE??

sikitttttt lagi aku nk buat belly dancing atas meja tue.. sikiiiiiiiiiitttttt lagikkk.. :p

menu..







rase food dia mcm mane?? ok la.. sedap la jgk.. tp pd aku, muak sket mebi sbb ader ghee kot dlm tue..

pak arab nie kan suke sapi sapi ghee ghee nie..

mcm mane nk pegi?? jap aku bg peta..


sila pakai kanta pembesar.. huk allloooooohhhhhh..

mmg kenyang.. tp nasihat aku, jgn order air bersusu kl makan chiken kabsa nie.. mmg la smp idung dia naik.. silap haribulan, tebelahak ko kt situ nnt.. aku smp cilok air herman..



saspen aje aku tgk botol dia mcm botol todi.. tp tgk dkt botol tue non alcoholic.. heheh.. dia ader mcm mcm perasa.. aku amik perasa peach.. rase dia?? mcm air gas tue.. dapppp..

lepas makan2 tue, ape lagik?? balik laaaa..

pastu, pg nie, herman baikkkkk punyer kene migrain.. smp terterap terap la atas katil.. smp gie lambat la kiteorg aku jadi tukang urut.. :)

tatau la aku kl chiken kabsa tue penyebab dia.. hehhehe

so, smp sini dulu bok bek bok bek aku ptg nie..

aku nk gie pening kepala otak jap pikir menu berbuka hr nie..

chiow!

Tiada ulasan: