Jumaat, 20 Ogos 2010

Cokokdok Udang..

cekodok udang sebenar nyer..

semalam pecaya tk aku berbuka dgn cokokdok udang nie.. ripleys believe it or not?? believe it.. ngeh ngeh ngeh..



tk de la.. acah jer.. hengat cukup ke cokokdok nie nk cover tong aku ngan herman.. of cos kenottt...

sebab nyer adalah kerana herman ajak berbuka di luar hohohohho.. tp makan yg ringan2 dl kt rumah sbb malas nk berebut dgn orang mencari tpt berbuka..

aku pn risau gak.. bukan ape.. si herman tue bkn blh sabar sgt.. kang mencarik carik tpt tk jumpe kang, ader yg tk pasal pasal transfer jadi raksaksa...

dhhhh aku pn kene tukar jadi ultraman.. tk ke leceh tue???

so, jln selamat, berbuka ringan2 kt rumah.. tue pn dia ajak makan biskot ajer.. heh??? ade keee.. aku lapor okeh lapor..

so, cokokdok udang adalah jalan penyelesaian terbaekkk.. kenyang pn manja manja je anytime blh lapar blk..

makan di mana??? jap ehhhh tuan punyer blog nk enterprem..



dn dn suruh aku drive sbb dia migrain.. merokok boleh pulak??!! ~~kaitan di situ??~~

pergh.. gila ah muscle kt lengan.. blh bikin nangis The Rock!



tau dh aku gie makan kt mane?? ini adalah tpt makan kecintaan aku.. yeah yeahhh..





nom nom nom nom.. time aku dtg nie, org dh tk ader sgt.. sume pakat balik nk gie terawih kot.. aku ngan herman je ngelat ish ish ish ish ishhhhhhhhh...



jemput makan geng!



biasa la mamat nie suke buat muke sememeh kl begambar.. tp kali ini, ditambah dgn elemen sakit kepala.. so sememeh + sakit kepala.. :p



habis suda... tp, ianya tidak berhenti di sini saje yer..

musti ada..


water chesnut harus ada.. betol betol hooooooooo liaoooo...

time kasih la yer encik herman.. lg sekali aku nyatakan di sini, bukan aku mtk eh.. dia yg ajak... tk baik derhaka.. :)

dh, babai..

chow!

1 ulasan:

eMMe berkata...

oh yong, Johnny Alamanda ke...
lame tak pekene stimboat ko... sedapnyew...sesekali tringin....lalalaa