Khamis, 26 Ogos 2010

Mee Mapley Satow!!

semalam lepas berbuka, herman balik puchong jap.. aku tk ikot.. nk melobi kain baju yg belambak2 kt dlm bakul keramat..

lgpun, stakat seketol dua yg ader dkt rumah puchong tue, gie balik sorang la.. org kumpul ramai ramai la baru buat runtuh bumbung!! heheh apakahhhh statement!

time herman otw balik putrajaya, dia tepon.. aku dh tdo dh.. so jawab tepon dgn mata half open.. mamai mamai..

herman cakap dia nk gie jumper kawan dkt kedai mamak.. hamboiii bang.. banyak plk pit setop sebelum nk smp umah eh.. lantak la aku dh kosentret nk tdo.. janji dia balik..

dia tanye aku nk ape ape?? aku order mee goreng mamak.. tgk dlm mamai2 tue sempat order.. sbb terpikir, kl sahur pekene mee goreng mamak nie ngam jgk! okeh.. sempat berpikir lagi.. bagus!

so, pg nie bangkit sahur, jenuh aku mencarik tertonggeng2 dpn peti ais mane mamat nie letak mee goreng aku.. tk beli ke hape???

skali tgk dia letak dlm oven daaaaa.. hahahah..



tue dia.. nampak mcm dap gile kan?? jgn tertipu.. kureng sket rase nyer.. kuih pn tarak.. dua suap, aku setop..

chopstik tue aku buat prop ajer nk cantikkan gambar.. aku tk reti sgt makan gune kayu nie.. kang banyak yg bersepai dari yg masuk mulut :P



oihhhh canggih skang mane restoran mamak FARISYA.. kemain merdu..

heran aku kedai mamak main slip2 mcm nie.. selalu nyer bukan dorang jerit aje ke..

ANNE.. MEE MAMAK UNNEK.. :0

check punyer check, nie bukan kedai mamak daaa.. restoran biasa ajer dkt bandar baru bangi (eh?!) tats xplain why mee goreng mamak dia kureng..


nie lauk sahur herman.. lauk semalam tggl reheat ajer.. daging masak kicap sama kailan goreng..

herman blh tanak sahur plk hr nie.. heran aku.. kl aku tau, confirm aku tk bangkit memasak.. bila tanye, patut la.. dia dh pekena nasik goreng dkt restoran farisya tue.. balik pn pukul 2.00 pg..

APE???? 2.00 PAGI????

nape tk tdo situ jer terus??

dh.. chiow!

Tiada ulasan: