Khamis, 12 Ogos 2010

Sharing Is Caring Tp Agak Agak La Banggg..

cerita sabtu lepas.. gasak la baru tingat nk setori..



dia nie, asal aku nk amik gambar ajer suke bagi muke sememeh.. mtk mahap la.. mmg dh tk blh ejas dah.. payah okeh.. payah!!

sepek yg dia pakai tue, sepek aku tue.. sepek dia dh kabur kabur sbb banyak sgt calar balar dkt lens.. asal byk calar balar, tkyah tanye aku..

boleh terus tanya dia..

tp masalah problem nyer, sepek aku tue utk org yg silau.. bukan nyer rabun kronik mcm dia.. :)

aku nie, rabun aku manja manja jer... tp silau banyak.. mcm dia, rabun banyak, silau manja manja jer..

MANE BOLEH AWAK PAKAI SEPEK SAYA.. TK SAMA LA..

TK PE.. BOLEH JER..

tk smp setengah jam dia bg kt aku balik sepek tue.. saje tanye NAPE?? TK NAMPAK JGK..

kan aku dh kateeeeeeeeeeeeeeeeeee.... ko takmoh dengar kannnnn!!!



sila pegi buat sepek lain utk diri sendiri yer bang.. toksah mimpi la nk pakai sepek aku dh..

chiow!

5 ulasan:

eMMe berkata...

yong, me lame dah tak check mata...me power 4.50 tau..leh lawan ke? hahaha!

KasihKuAlRayyan berkata...

perghhh biar betolll.. surrender mmg tk blh lawan..

eMMe berkata...

hahaha! rasenye, power tambah lagi ni...biar dulu, kalo tak nmpk langsung! baru gi check, hahaha.

ghimau berkata...

Selamat berpuasa :) ziarah dari ghimau :)

KasihKuAlRayyan berkata...

ghimau : Selamat Berpuasa utk ghimau jgk.. terima kasih sudi singgah :)