Isnin, 30 Ogos 2010

Hari Sabtu..

kejadah nyer N3 aku yg lepas tue kate hr khamis.. hr jumaat daa.. benggong.. bese la.. hr nie kan hari isnin.. tgh nk tune balik kepala.. wawawa..

okeh.. moh sambung hari sabtu plk.. pagi pagi lagik aku dh celik.. pkl 8 okeh.. potong setim btol..

aku tgk herman bestttt ajer tdo siap rembat bantal aku.. time kasih la yek bang! ~erk.. bila masa aku pggl dia BANG?? geli geleman ai~

siap siap mandi sume, terus aku bersilat buat kuih... sambung koooo.. tgk sikit punyer semangat!!

aku buat biskot marbel.. nie pn aku amik dkt suejoshua.blogspot.com

mmg best sbb brg2 dia pn sgt2 simple..



gigih aku menguli doh nie.. terjengket jengket la kaki.. auwwww..



hasil nyer.. kl ikot resepi asal, tk ader icing sugar atas tue..

tp aku buat terkurang manis sket.. dia suruh pakai gula halus, aku santak gula kasar.. hamboooiiii degil tue!!!

cepat cepat aku pukul putih telur ngan gula ising.. terus paip atas biskot.. baru okeh rase dia..

eh, tk sengaja terkantoi tk boleh posa plk.. tk hape.. alasan aku tk posa, mmg kukuh! :P



dpt la sebalang.. jadik la.. eh, balang tue, aku beli RM1.10 satu.. tp kl beli satu kotak (24 pcs) dia turun jadi RM0.85.. murah kan??

aku beli 14 botol ajer.. buat menda beli sekotak.. aku bukan nk meniaga.. tp nasihat aku, kl beli balang, sila BASUH dl yer.. bau plastik dia gila kuat..

resepi?? tk yah la aku tepek kt sini.. korang gie tgk ajer dkt belog yg aku cakap td.. under BISKOT tau..

tp perojek mak tidak berenti di situ.. okeh la.. benti kejap dalam sejam.. benti mandi sbb panas gile.. lagik lagik ko mengadap dpn oven.. mmg la sket sket aku bukak petiais togok mirinda strawberi.. B)

dh wangi wangi, aku sambung buat biskot nestom!! yahuuu..


mmg terbaek atleast pd aku la.. mmg crunchy sbb aku dh test!!!

ikot resepi asal tk ader choc chip ngan kismis sume.. tp aku ejas sbb nk bagi adventure sket time kunyah tue..

ader rase nestum, rase pahit choc and rase manis buah.. meriah!!!

aku dapat buat 3 balang.. tue pn sbb aku ulang buat balik semalam (ahad).. kl ikot sukatan asal yg dia bg tue, dpt la sebalang setengah (balang aku tue)

sume sume biskot nie, aku buat time herman tdo.. aman damai.. aku biarkan dia tdo smp ke pkl 12.30..

hape igt senang ke sesambil nk mengadun doh tue, ko nk belawan mulut dgn dia??? tk yah.. lagik wajar aku biar dia tdo!

dh.. sket lagik aku sambung.. tk habis lagik wooo..

hahah.. babai..

chiow!

Tiada ulasan: