Isnin, 30 Ogos 2010

Mari Mulakan!

pg khamis tue, kan aku buat N3 pasal nk buat kuih raya kann..

ape?? ape?? igt tk jadik ke?? nie ai nk stori mori la kt uols nie..

pg tue, mmg aku sambung tdo balik.. tp sket punye lahabau sbb siren lift kt rumah tue memekak okeh.. aku rase nk sepak bg tebelah dua ajer pintu lif tue.. bingit!

tp tk baik.. vandalisma name nyer tue..

nk tdo pn tk tenang.. aku rase ader la dlm setengah jam jer aku lelap.. *&^%$&^%!

pastu mmg tk blh belah, aku mandi siap siap sume, off to bangi..

pegi kedai barang buat kek, YUMMIE.. time aku smp sane dlm pkl 9.40 pg mcm tue la..

korang tau tk.. org dh berduyun dlm tue.. siap dh beratur nk bayar dh.. tido situ hape dorang nie???? perghhhhh...



RM70 terkorban di situ.. rabak la wallet aku! heheh tk hape.. 1st time buat kuih sorang sorang wooo

selalu aku buat berjemaah dgn mak ngan adik aku..



sempat gak la aku merembat dim sum.. aku suke sbb dim sum nie, org melayu yg buat :)

yg depan skali tue, prawn.. yg hijau tue, fish, yg blakang sekali tue, chicken.. RM5.50 satu pack.. makan dgn sos thai sedap woooo..

ha.. pastu terus la setat projek ai..

auwww...



aku buat kuih dahlia.. sumber dari belogger nie.. aku tatau nk link tp korang google aje AKU SUE MUMMY.. kang kuar la tajuk belog dia.. suejoshua.blogspot.com.

aku pilih kuih nie pn, sbb senang.. tp ehh terhangus plk.. tp lek la.. nie yg 1st edition.. mmg la hangus sket.. setil nk ejas api dia lagik..

tp ko tk tgk yg 2nd edition punyer, hangus terus!!! keras kejap aku dpn oven! hahahah mmg tahap gaban punyer.. humban masuk tong sampah ajer la..


org tk kuat pendirian mmg mcm nie bentuk kuih nyer.. jap dlm cup, jap atas loyang.. jap taruk ceri, jap taruk manik manis tue..

lantak la.. kuih aku, aku punya suka la.. muwahahhahaha

tetiba rase terer gile sbb buat kuih dahlia.. buat sorang sorang plk tue.. dl toksah kate kuih dahlia, bila mak aku kate nk buat kuih samperit ajer, lintang pukang aku ghaib..

tk blh belah la.. nnt aku pening wooo <-- boleh terima alasan nie???

aku santak buat kuih nie, setat dari 12.30 smp ke pkl 5 ptg.. tue pn dpt setengah balang ajer sbb kuantiti yg hangus lagik meriah dari yg well baked..

masak utk berbuka??? harappp.. aku dh penat bagai nk cerai tangan bahu kaki segala dr badan.. aku amik langkah reheat ajer frozen food yg ader dlm freezer..

semudah 1, 2, 3!!!

dh.. takat tue dl.. aku sambung dkt N3 lain..

chiow!

Tiada ulasan: