Khamis, 5 Ogos 2010

Berpotong Potong Kek Dapat Jernihkan Suasana

okeh la.. semalam mood aku tonggang langgang sket.. pasal aper???

biasa la gaduh gaduh laki bini.. u scratch ai, ai scratch u back.. gaduh manja manja mcm ISHHH MENYAMPAH BETOL NK TGK MUKE KO DH LA BERJAMBANG.. :)

tp dlm hati ttp sayang jikalau tidak manakan aku mampu menelan ayam masak merah sama kacang botol goreng berserta milo ais utk hidangan tengahari kan?????

kan tk lalu makan tue mengenangkan peperangan yg melanda... :p

tp dlm 'tk lalu makan' tue, tekak tinginnnnnnnn nk makan kek.. sepotong pn jadik la buat pengubat lara.. aicehhh wahhhhh..

balik keje sudah lalalalalalalalala menuju ke RESEPI RAHSIA.. dlm hati nk beli sepotong saje tamau beli utk herman sbb tk kawan dia dia jahat!!!

tk smp hati pulak lalu terbeli ......... **are u rediiii???**



3 potong!! aiyarkkkk... mcm kene pukau.. one slice of this and 2 slice of tat..


new york cheese.. wahhh kaye dgn chess mak suko mak sukoooooo!!! chese dia melekat gitu dkt langit langit mulot.. wow!!!!

ewahhhh bila malam herman balik lgsg tk tgk muke dia sbb menyampah gile la katekan..

mulut pn tknak cakap sbb SAPE NK KAWAN DGN KAU??? heh! bila herman tanye SMP BILE NK MOGOK TANAK CAKAP NGAN SAYA NIE? hambikkkkkkk ko aku jongkit bahu ajer sebagai jawapan.. muwahahaha

makan makan makan malam sume, lasttt sekali aku keluarkan kek konon nk tunjuk AKU ADER KEK... KO TK DEEEE... ko tgk ajer aku makan eh.. smp la dia sengih sengih kate:

BAK SEPOTONG BOLEHHHHH???

terus aku rase mcm nk meraung jahat nyer aku.. ahahah ntahapeapentahakunie... tiba tiba rase berdosa..

terus potong, suap dkt dia sambil gelak gelak gedik yg sungguh iritating.. hahaha kan sudah berdamai.. simple kan!!

so, sape sape gaduh ngan laki, balik nie pegi beli kek... semoga korang berdamai!!!

chiow!

p/s : en herman, jgn jadikan kek sebagai tiket kl saya merajuk next time.. kl jadik lagi, ai tkkan beli kek yer.. mebi ai akan beli parang ke tk pon bazooka terus.. KABOOOM!!! :)

5 ulasan:

fruitted berkata...

alololo~! so cute hehe!
kami laki bini kalo majuk pon gitu gak kihkihkih! burok kan org tua majuk kehkehkeh! tapi bila gaduh n baik balik kita lagi mesra kn hikhik

eMMe berkata...

hurm..bertuah la nak dapat kek....hurm...kalo gadoh, pastu senyap....kalo 3 hari, 3 hari la senyap, hahaha...

KasihKuAlRayyan berkata...

fruitted : yup btol.. rase mcm sayang sgt kl lepas gaduh tue.. haha

emme : foihs!!! lame nyer ko gaduh.. aku tk larat nk gaduh lame lame.. rase sunyi jerk hidop.. :)

eMMe berkata...

aku kata kaluuu...tak penah lagi la...sunyi sepi, sape lagi ade, balik2 muka dia gak kite hadap kan..hehehhe...

E K A berkata...

ehehheh...comel...