Selasa, 3 Ogos 2010

Tiak Kau Tajam???





nie baju batik lame herman.. dua dua dh rosak.. tang tiak plk tue.. ajaib.. ajaib.. tiak tajam gamak nyer mamat nie..

ke salah aku yg basuh bantai masuk washing mechine?? cisss dasar kau isteri malas basuh guna kuasa tangan!!!

aku pasan time nk gosok baju hari tue.. tue diaaaaa berpeloh peloh jantan betina sume keluar weiiii.. nerves.. nervessss...

seminggu gak aku diam kan... hahahaha pg tadi baru aku bgtau dia.. tue pn bgtau thru henpon ajer...

dh masuk level derhaka ke belum aku nie ha??

hr sabtu hr tue time carik hadiah utk bdk opis, survey gak baju batik.. adelah dlm RM250.. tue pn after diskaun... rabakkkkkkkkkk la wallletttt aku..

tp redhooooooo dh buat salah, kene cover balik hahaha padan muke aku malas lagikk..

td lepas buat PAP SMEAR, gie anjung nk kuarkan duit nk buat beli baju batik tue.. mmg bajet RM250.. dia caj lebey jer, kt kaunter tue jgk aku pengsan... cabot la kak bulu kaki saya kakkkkkk.

eh tue pn bulu kaki tadak.. bulu tiak apetah lagik.. aku baru gie waxing semalammm :)

tp rezeki gamak nyer.. TUHAN tue kesian kt aku.. alhamdulillah.. otw nk masuk bank tue, aku terstop jap dkt booth org jual baju batik..

walaweiii harga dia murah la wehhhhh.. kain dia pn sedap ajer.. sejuk jer sbb ader campuran cotton sket... ouh.. nie batik, ganu mareyyyyy...

jap eh..





tp tk byk choice la... nasib yg ader pn blh tahan cantekss.. dn yg penting ader poket.. herman tk gemor sgt pakai baju batik sbb tk de poket nk taruk pen2 dia tue..

nah!! nie dh ade poket nie, ko isik la segala mak nenek pen setepler dlm tue.. koyak, siap! fuyyoo!!! :)

dua dua baju nie budak salesgirl tue bagi diskaun jadi RM180.. bukan satu yer.. tp dua2 tue RM180.. wahhhh.. kl tk, selai ajer RM120.. tp tue pn aku rase tk mahal lah.. kan?? kan??

sila pergi serbu skang sape sape yg berminat.. kedai dia dpn pintu masuk je :)

selamat RM250 hakkkuuuuuuuu..

chiow!

1 ulasan:

eMMe berkata...

okey latu yong, leh amik dua..heheheh...baru 240 kan..kan..
color pun nice n sweet...tak lebih 2 color, kira murah la sesuai dgn bajet ko yong!