Rabu, 11 Ogos 2010

The Pakcik Has Spoken..



ada kenal ini pakcik?? pak engku nie every year kuar tivi buat pengumuman posa ngan raya.. atok sape la nie..

alhamdulillah panjang lagikkk umur dia.. cuma nampak dh uzur ajer.. tp stakat cakap 2, 3 line, ape de hal kan pakcik kannnn...

so, korang posa tk hari nie?? malam td gie terawih?? aku baru nk setat terawih insyallah mlm nie..

aku hari nie punyer eksaited, pukul 4pg dh bangkit masak sahur.. hahaha menggelupor okehh.. al maklum la.. 1st time sahur rumah sendirik...

plk aku nie jenis yg suke telajak tdo.. kang, kunci jam pukul 4pg, lekkkkk je pkl 4.30 aku celik..

pkl 4pg pintu dapur aku dh terbukak luas.. al maklum la.. hantu setan sume kan kene ikat.. kl tk, bangkit pkl 5 buat bekfes herman, kim salam aku nk bukak pintu.. tingkap pn blm tentu aku nk bukak..

rela aku lemas dgn bau asap dari aku keras telentang kt lantai kot kot nasib tk baik jumper benda bukan bukan :p.. yer.. aku penakut. sekian.

eh, korang sahur ape tadi??? aku sahur nie..



nie mmg herman mtk.. buat jgn tk buat..



kacang buncis masak kicap..


nescafe tarik satowwww!!!

sempat la jgk aku membasuh kain sume.. al maklum la.. kain kotor terkumpul dh banyak.. buat mane yg sompekkk..

nie tgh menahan sakit perut.. bukan jenis yg nk 'tebe' tue.. nie jenis yg tekejot punyer perot.. yer la.. selalu bekfes pkl 8.30pg.. nie tup tup pkl 5pg dh melantak..

so, sikit ader tekejot.. bese la tue..

ok la peeps.. selamat berpuasa penuh ini hari.. insyallah..

chiow!

1 ulasan:

eMMe berkata...

enaknye juadah sahur yong,
erhm...me masak sahur tadi ikan goreng kicap with blackpepper, terung sambal...goreng2 je, minum susu, tak smpat nak snap gambar, really xcited yong...hehehe...